Zwrot, wymiana, reklamacja

Zwrot, wymiana, reklamacja

Zamówione produkty nie spełniły Twoich oczekiwań? Rozmyśliłeś się z zakupu? Mebel lub dodatek nie pasuje do aranżacji? Możesz go zwrócić! Masz 14 dni na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży zawartej w sklepie online.
N

Zwrot zamówienia zrealizowanego przez salon sprzedaży

(odbiór w salonie, dostawa do domu) Aby skorzystać z prawa zwrotu, wydrukuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i dostarcz wraz z produktami do salonu, w którym dokonano zakupu.
N

Zwrot zamówienia zrealizowanego przez e-Sklep z dostawą z magazynu NEOMEBLE

(przesyłka kurierska, odbiór w paczkomacie, dostawa ekspresowa) Wypełnij i wydrukuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wraz z produktami odeślij na adres sklepu internetowego: NEOMEBLE ul. Starzyńskiego 48i 59-700 Bolesławiec Meble zakupione z usługą “Dostawa ekspresowa” również należy odesłać na adres sklepu internetowego. Wybrane produkty z kategorii Dodatki i Oświetlenie możesz zwrócić w wybranym salonie sieci własnej. Są to zamówienia z dostawą kurierem lub z odbiorem w paczkomacie, które wraz z produktami miały załączony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
N

Zwrot zamówienia zrealizowanego przez e-Sklep z dostawą z magazynu partnera

(przesyłka kurierska)
Wypełnij i wydrukuj oświadczenie o odstąpienia od umowy zawartej na odległość i wraz z produktami odeślij na adres magazynu partnera.
Adres znajdziesz w ostatniej wiadomości email, jaką otrzymałeś podczas realizacji zamówienia.